Vaken? Någon?

Sitter här i Jonathans säng och vet inte het vad jag ska göra...han sover som en stock. Helt otroligt...han kan vara klarvaken ena sekunden och nästa sover han. Tänk om det vore så lätt att somna...mmm!!
Känner mig lite som Carrie i Sex And The City när jag sitter här och skriver om allt och inget, nice ;)
Ska jobba imorn..eller...ja...idag blir det faktisk...ojoj! MÅSTE SOVA!!! 1.a december imorn vilket innebär att det endast är 1 månad och 3 dagar tills jag beger mig ut på min 6 månader lång resa. Tiden går skrämmande fort! Speciellt nu när det händer så mycket med jul och det hela. Har inte ens börjat julhandla! JAYX! Typiskt mig! Kommer handla allt en dag innan julafton :( Det är inte lätt. Skulle själv vilja påstå att jag är ganska lätt att handla till...en cd ellet två skulle göra mig skitglad!!!! Nu skriver jag bara för att jags ka skriva...borde kanske lägga mig ner och försöka sova. Jobbb imorn med tomteluva på, WOHOO! Ska inviga julen på jobbb, haha! So Long...
Kom att tänka på en låt som jag alltid tränade till i mina aktiva dar...nämligen Daddy DJ! Var längesen jag hörde den! Inte för att den är så jäkla bra nu, men den får en ändå på gott humör ;)
Nä, nu snarkar Jonathan...not good!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0