Dagen Efter, Jag & Jonathan!

Var ju meningen att vi skulle hem till mig efter Indienight, men det blev inte riktigt så...hehe ;) Somnade typ vid 5.30 och 8.30 vaknade jag och var helt pigg! Såklart skulle jag väcka Jonathan, weee! han blev inte så glad. På vägen hem från Indienight så hade Jonathan köpt frukost på 7-11 för 200 dkk...det var bara han och jag som käkade, mmmm! Tack tack! AJ hade lovat att hämta oss så vi gick till stationen och var i Malmö vid 11. På väg hem köpte vi en massa godis och Ben And Jerry's sen gjorde vi oss lite fräscha och slappade hela dagen. Eftersom det var min sista lediga helg på väldigt länge så ville jag inte sova. Så vid 00.00 kommer jag med ett förslag...vi ska spela nintendo! Super Mario Bross 3, alright!!!! Trodde att Jonathan skulle vara grym på det där, men icke! Han är så jäkla dålig (förlåt Jonathan, men det är du ♥)! Riktigt dålig alltså! han dog hela tiden och genomförde kanske 3-4 banor. Det var ganska mycket "0-liv" och ganska mycket "continue" för hans del. Sen kan man ju tycka att jag är ett freak som är så duktig (om jag får säga det själv), men det kommer helt naturligt, haha :)
Söndagen då...vi vaknade och käkade god frukost med mor & far sen blev lite nintendo, haha och efter det en tur till Nova Lund där jag handlade en del (bilder kommer imorn). Efter det käkade vi middag sen hyrde vi Click och käkade glass. Har verkligen haft en slappehelg och den har varit helt perfekt!!!

Jonathan = Luigi, Jag = Mario (såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0