Dagens Outfit!

Yes, då har man jobbat idag. Jobbade från 9.30-17...var inte så mycket kunder som vi hoppats på, men det gick bra ändå. Sen kom söta Gritt på besök. Gick med henne till Toys 'R Us för att kolla på en kostym till vår Haloween-fest nästa lördag! Kommer bli så jäkla kul!!! Ska köpa en kostym imorn :)
Skulle förresten ha sett Råttatouille ikväll, men smarta Tilina hade råkat beställa biljetterna tills imorn istället...aaaahhhh! Ställde mig vid kassan och sa glatt att jag skulle hämta biljetter!
-"Ja, tills imorgon?"
-"Öööööhhhh! VA!?!?
Buhuuu...:( Körde till Filmkedjan istället och köpte naturgodis och hyrde Vänner För Livet!
Så nu ska jag mysa med Jonathan ♥
Såhär såg jag ut idag:
image747
Skor - Replay
Jeans - Replay
Tee - Monki
Cardigan - Monki
Scarf - Message
Armband - Glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0