Glitter Halloj!

Hade en riktigt roliga dag på jobb! Det var full fart hela dagen med hög musik och en kassa på över 30.000 dkk! WOHOO! Alla var där utom Sofie och Christina. Pia hade gjort ett brev till oss alla som vi inte fick visa någon annan. Alla hade en "mission" och den fick vi avslöja, men inte vår hemlighet, hehe ;) Mitt uppdrag var att jag skulle sälja så många lyckopåsar som möjligt, Gritt's var att hon skulle sälja vantar och Sandra skulle sälja solglasögon. Jag tror att jag vann...sålde 11 lyckopåsar...i'm gooooood! Vinnaren får en gåva värde 250 dkk, yeah!
Min hemlighet då...jo...jag skulle göra "en lille dans" en gång i timmen, hahahah!!!! Dem andra skulle försöka gisa min och jag deras. Sen ska vi skriva ner det på en lapp och se om vi har gissat rätt. Pia kommer tillbaka den 11.e så får veta alla svar då, spännande! Vi hade skitkul! Köpte en massa snacks och läsk och var helt galna i butiken. Sålde som fan! Överallt hörde man:
-"Det är 3 för 2 på allt i butiken idag!", hehe.
Pia gick vid 6-tiden så det var bara jag, Gritt och Sandra kvar sen. Jag gick kl 21 eftersom jag skulle till Indienight (berättar om det i nästa inlägg). Vi alla tre hade likadana kläder på oss. Svarta byxor och vit skjorta med guldslips/halsband, örhänge och armband! Kolla bilderna ;) ;)
image649
Sandra, Jag & Gritt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0