Här Får Ni Allt!

Vet knappt var jag ska börja så jag börjar med i onsdags i Köpenhamn på Loppen!
Vi är ganska många som ska se dem och där var en del svenskar faktiskt. Inte så mycket folk annars då The Perishers inte är så kända varken i Danmark eller Sverige, men det blir det förhoppningsvis ändring på nu!
Vi satte oss ner vid några bord då jag ser Ola Klüft sitta vid ett borde 2m från oss!! Säger till Nasty att vi måste ta foto med honom...efter många om och men så går vi dit och Nasty frågar snällt. Såklart fick vi det och han började prata med oss och frågade bl.a om vi skulle se dem i Lund också. Kunde ju inte säga nej och såklart ville vi det!!!
Det var en grym bra spelning! Såm sagt hade jag höga förväntningar med detta var över förväntan!!! Tror att alla som var där blev helt chockade övver hur jäkla duktiga dem är och att ingen känner till dem. Bandet har funnits i 10 år. Det visste jag faktiskt inte. När de gick av från scenen så kom dem tillbaka en kort stund efter för två extranummer...två fantastiska extranummer! Den första sjunger alla sex och det var verklige ett rysningsmoment!
Efter spelningen står Ola och signerar skivopr osv. Såklart skulle vi också ha våra skivor signerade. han står med en vanlig bläckpenna då vi frågar och han svarar:
-"Jag har sånna fina silverpennor här borta istället."
Ok...så han går före och vi följer efter i ett led och känner oss som två groupies! Två väldigt överlyckliga groupies!
Väl framme vid försäljningen (som de själva står för förresten vilket är jäkligt coolt) får vi våra skivor signerade av alla i bandet. Ola säger:
-"Jag är rädd för att skivorna kanske blir mindre värda nu när våra namn stå där..."
Nä då! Skitfina killar som snackar mycket och är väldigt trevliga! Rachel börjar snacka lite med trummisen som sedan fixar in oss på gästlistan till Mejeriet i Lund.
Trodde aldrig att jag skulle få se The Perishers och nu har jag sett dem två dagar i rad!!
Spelningen igår var skitbra! Ljudet var bättre än på Loppen och där var massa folk! Efter spelningen skulle Tilina köpa en skiva och jag en poster. Trodde inte att dem skulle känna igen mig, men väl framme så säger Ola:
-"Men hej! Du var inte där igår (till Tilina).
-"Nä, det är lillasystern.
-"Så kul. Hela familjen!
Han är så söt! Trummisen kände också igen mig. Vi fick vänta ett tag på Mejeriet eftersom Rachel, Nasty och Vince skulle vänta på bussen ett tag och det var ju kallt ute. Vi började snacka med trummisen innan vi skulle gå och helt plötsligt säger han till Tilina:
-"Jag måste bara fråga, var kommer ni ifrån?
Det visar sig att vi har samma ursprung så vi började snacka lite om det. Skitcoolt ju!
Nu har jag en fin skiva och poster med autografer på! Jag är så lycklig just nu! Tänk att man kan bli så glad...Jag trodde trots allt att jag aldrig skulle få se dem, sen får jag det...två gånger och har snackat med bandet dessutom. Det har verkligen varit en upplevelse som jag alltid kommer att minnas. En av  de bästa konserter jag någonsin varit på!!! Ni som inte känner till The Perishers: ta tag i det nu!!!
image710

Kommentarer
Postat av: Little darling

OJ :D ha en superbra helg

2007-10-12 @ 08:42:50
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Tilisha

Little darling: :) tack så jättemycket och detsamma!

2007-10-12 @ 08:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0