Helgens Äventyr!

Nu sitter jag här ensam i Jonathan's föräldrars lägenhet som vi ska passa tils på fredag...mys :)
Ensam är jag faktiskt inte, katten Jack är här med mig. Ska till jobb kl 12-18 så det blir en kort dag, skönt! Gjorde iofs inget igår, vi mös bara ♥

Hade ju Halloweenfest i lördags med Gliter...det var så jäkla kul! Först käkade vi hemma hos Gritt sen stack vi till bowlingen där alla får shots om man lyckas få en strike när den gröna käglen står längst fram...det fixade Gritt så det blev slushice-shots till oss alla, mmmm! Sen fick jag en grön kägla, men fick dock bara ner alla utom en, irriterande! Efter 2 timmars bowling stack vi hem till Gritt igen där vi spelade Våghalsspelet och kom in på ämnet döden, andar osv. Det var inge vidare så vi gick vidare och fula blev vi, hehe. Det hela blev ganska dramatiskt ett tag. Vi väntade på Christina som sa att hon var där snart. Portklockan ringde och Sandra öppnade dörren, MEN...det var inte Chris utan en massa fulla killar som började bråka med Gritt i porttelefonen som käftade tillbaka ;) Helt plötsligt bankar det på Gritt's dörr. Gritt tar porttelefonen och lyssnar och kan höra en massa män som viskar...scarrrry!!! För att lugna vissas nerver så ringde Gritt polisen som närmast slängde på luren i örat på henne eftersom han tyckte att vi skulle undersöka det hela bättre, haha! Det var såklart ingenting, så efter att Sandra och Gritt kommit tillbaka efter att ha varit nere och kollat läget så festade vi vidare till kl 5, trodde dem ja...jag sa att klockan var 4, men det trode ingen på. Vintertid ju!!!!! :)

Jonathan kom och hämtade mig för att sedan åka 1½ h senare igen för att köra hans föräldrar till Kastrup. Han kommer tillbaka och tvingar mig upp ur sängen för att köra hit så här var vi 7.30. Vi somnade och vaknade igen vid 12, käkade frukost och kollade på tv. Sen stack Jonathan iväg för att köpa nya KLOVN på dvd. Kollade på alla avsnitt, så jäkla kul ju! "Lagade" mat gjode vi också...värmde mat kanske passar bättre, hehe.
Det var mys igår! Bilder från i lördags kommer om några dagar då jag är hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0