I'm Back :)

Har varit dålig på att uppdatera min blogg, men har varit i Köpenhamn i 5 dagar. Dels pga jobbet, men mest pga min underbara pojkvän ♥
Vad har jag gjort då...shoppat har jag kanske...eller...hmmm! JO! Jar har köpt en ny hårfön och en ny plattång!!! Weeee! De hade ett erbjudande på Cha Cha Cha (frisör) där man fick båda för 895 dkk och man sparade 1.300 dkk. Good stuff....I can tell you ;) Så...nu behöver jag inte vänta på att mitt hår ska självtorka varje gång jag sover hos Jonathan. Som jag sa till honom: -"Det känns som att många problem blev lösta nu!" Haha!
Sjuk är jag också...har varit det i över en vecka nu, men kännner inte att jag kan sjukanmäla mig eftersom jag är den enda som kan öppna butiken. Tråkigt att man ska behöva känna så...
Det har varit ganska hårt på arbete nu pga av många saker, men det är inget som inte går att lösa.
Har varit så trött och sliten de senaste dagarna. Igår köpte jag och Jonathan skräpmat och såg She's All That ;) men vi somnade båda kl 20:00!!!! Sen vaknade vi två timmar senare och trodde att klockan var 03 eller något. Så...sov väl ca 11h kanske...nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0