Indienight!

image660
J
a...hur gick det på Indienight då? Jo...JAG HADE THE TIME OF MY LIFE!!! Brukar aldrig dansa, bara när jag är riktigt full, hmmmm, men i fredags! OH MY! Jag var överallt och ingenstans, haha! Hade så jäkla kul! Skitbra musik dessutom...det var ju Indienight vilket innebar Tille & Nasty-musik! YEAH! Kaiser Chiefs, The Killers, Jet, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, The Dandy Warhols osv...sweet! Gjorde inte av med så mycket pengar, men fick en masssa drinks ändå...what to say, i'm a girl :)
Factory45
var skitbra...som alltid!! Känner på mig att dem kommer bli riktigt stora en dag...snart! Publiken sjöng med och alla var helt crazy! Precis som det ska vara! Folk knuffades och det fantastiska var att det kändes som att man var på en "riktig" konsert med The Killers eller nåt anant stort band. Alla var på så jäkla bra humör och det var bara fullt ös hela kvällen! Sen var det tid för Sha La Las Var skitkul att se dem igen. Var länge sedan. Där släppte jag och Nasty loss. Vi hoppade och dansade och sjöng med :)
Efter ett toalettbesök (av många många), en drink, ett möte med pojkvännen så var det dax för The Breakers som var helt fantastiska! Har inte hört dem förr så blev positivt överraskad vilket aldrig är fel.
Det var fan en galet kul kväll! JAG VILL TILLBAKA! När kloclan var 4 så ville Jonathan, Nasty och Jonas hem...WHAT?!?!? Det ville i alla fall inte jag! Jag gick och klagade hela vägen hem, men följde ändå snällt med :)

Factory45 - My 8 O'clock Patient

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0