Jag Gråter!

Bokstavligt talat. Jag stod och sminkade mig då jag helt plötsligt hör dessa ljuva toner...gitarren, rösten...det hela smälter samman till det perfekta. Jag får tårar i ögonen. Det är så fint. Refrängen...kan inte beskriva vad jag känner. En blandning av det glada och det sorgliga. Han sitter där med sin gitarr och sjunger om henne.
Det låter säkert smörigt, men lyssna, verkligen LYSSNA!

Plain White T'S - Hey There Delilah


Hey there Delilah,
Don't you worry about the distance,
I'm right there if you get lonely,
Give this song another listen,
Close your eyes,
Listen to my voice it's my disguise,
I'm by your side

Läs hela texten här. Jag har nog aldrig läst något så fint i hela mitt liv! Tänk att få sen sån text skriven till en...Kan lyssna på den om & om igen även om jag bara känner för att krypa ihop och bara släppa ut allt! Bara brista och gråta allt vad jag kan! Ändå vill jag höra den...igen & igen & igen...

Kommentarer
Postat av: Nattis

oh ja jag vet.. been there girl. denna låten är såå fantastisk. puss

2007-10-28 @ 14:13:35
URL: http://www.lachica.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0