Late Night Shopping!

Då har man precis stigit ur duschen och sitter här och känner sig liiite halvfräsch i alla fall ;)
Jobbade från 13-00 igår då det var midnattsöppet. Hade jäkligt kul på jobb med Gritt och Sandra. Så kul att jag glömde ta paus, WHAT!?!? Så det blev 11h i streck, men det var lunch! Hände intealls mycket igår. Förstår inte varför vi hade midnattsöppet. Alla har ju inte fått sin lön än så vi sålde för mindre än hälften av vad vi gjorde sist...bummer!! Men vi hade kul så jag klagar inte :) Skitkul var det ju när Sandra skruvar upp för Boten Anna!!! Aaaaahhhh! Hate it! Sen blev det lite Gigi 'D Agostino, The Hives och massor Kaiser Chiefs ♥
Blev inga bilder då jag glömt kameran hemma, suck suck, men jag var i alla fall rosa med en massa fula rosa smycken, haha. Nasty kikade förbi vilket var skoj! Har saknat henne massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0