Min Önskelista :)

Ja...tiden rinner iväg. Snart är jag hela 23 år...23 år!!!! Kommer ihåg min 18-årsdag som om det vore igår. Nästan skrämmande så fort tiden flyger förbi och vad har jag gjort???? INGENTIG! Visst har jag ett bra liv, underbara vänner, en fantastisk familj och världens finaste pojkvän, men jag vill ut och se mig omkring...och det ska jag ju nu, wohoo! Den resan till Aus kommer bli ett minne för livet. Jag hoppas och tror att jag vet vad jag vill med mitt liv när jag kommer tillbaka. Man växer nog ganska mycket som person när man ger sig iväg på en sån resa....iiiiiihhhh!!!
Över till min önskelista ;) Finns en del jag önskar mig faktiskt och här har ni listan:

* O.C Säsong 3
* Skivor
* Våffeljärn
* Klocka
* Vänner boxen (alla säsonger)
* iPod Nano
* Scarf Henrik Vibskov
* Converse
* Magic 8 Ball

Hmm...det var inte så lätt i alla fall, men jag kommer säkert på mer under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0