Mina Presenter!

Då är det min födelsedag! WOHOO!!! Kommer bli en riktigt mysig dag med restaurangbesök och det hela :)
Blev väckt med tårta och en massa fina presenter! Fick verkligen en massa fint och saker som jag verkligen önskat mig! Jag fick en jättefin topp från Tina, The Hives skiva från Jonathan och Cheapo skor, en bok från Tilina + Simpsons godispåse och ett 3-pack Kinderägg, en klänning från Mamma & Pappa och en jacka från Tina, Tilina, Mamma & Pappa. I'm HAPPY!
image748


Trodde verkligen inte att jag skulle få Cheapo skorna!! Blev skitglad!! Blev verkligen glad för allting! Älskar kläder och boken blir spännande att läsa! Nicole Richi är så jäkla cool!
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning sen ska jag till Nova med Jonathan och leta efter en halloweenkostym, hehe.

Kommentarer
Postat av: julia

grattis =)

2007-10-21 @ 16:32:48
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se
Postat av: Sophie

Grattis på födelsedagen! ;)

2007-10-21 @ 16:49:37
URL: http://sophiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0