Mitt Liv, Just Nu!

Har ju inte skrivit så mycket om mig själv ser jag när jag läser igenom min blogg. Mest musik, men iofs så är det JAG! Musik är mitt liv (en del av den iaf), jag älskar musik, älskar hur musiken kan "lösa" mina problem just då, älskar känslan, älskar hur musik kan få en att minnas...
Anyway :) ska snart iväg till jobb. Bor ju hos Jonathan's föräldrar nu så det är nära till jobb...skitskönt!
Jag verkligen älskar mitt jobb! Mina kollegor är världens bästa och min chef är så jäkla cool! Igår tog hon fast två killar som stal, haha! Ni skulle ha sett dem...helt röda i ansiktet blev dem. Sen blev dem utkastade från hela centret av vakterna...in your face!!! Jag stod i kassan och fattade ingenting...helt plötsligt står Pia där och "skäller"!
Kul kul! Idag kommer AJ hit för att lämna över en tv till Jonathan sen ska vi käka middag är det tänkt.
AJ har även med sig min födelsedagspresent från honom...nämligen O.C säsong 3, weeee!
Är ledig från jobb imorn så ni vet vad jag ska göra...jag ska O.C:a! ;) ;)
Förresten så har mina Cheapo skor börjat gå sönder!! Ringde till butiken och tydligen har dem haft problem med alla Cheapo i läder så jag kunde byta till ett par i vanligt tyg ller få pengarna tillbaka, men jag vill inte!!! Vill ha de jag har nu så...jag limmade ihop skon med superlim, haha! Får se hur länge det håller.
Borde ge mig iväg nu om jag ska hinna handla mat osv. So Long..!

Kommentarer
Postat av: Tilina

Kul att jag måste skicka tillbaka din julklapp nu. =(

2007-10-31 @ 10:25:24
URL: http://tilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0