Mysdag!

Har vandrat på Strøget nästan hela dagen idag. Skitskönt att komma ut och det var dessutom riktigt härligt väder! Möttes med AJ och käkade en snabb lunch, sen gick jag till BikBok för att hälsa på Nasty. Efter det möttes jag med Jonathan och vi vandrade runt på Strøget i några timmar sen skulle han iväg på ett möte. Medans jag väntade på att han skulle bli klar gick jag till den andra BikBok där syster Tina jobbar. Hängde där i några timmar och provade kläder, hehe. Efter ett tag kom Jonathan dit. Vi väntade på Tina medans hon skulle stänga butiken, sen gick vi alla tre och käkde på ett jättemysigt café.
Nu har jag och Jonathan precis sett färdigt Råzone där hans förra flickvän medverkar i. En skitbra film måste jag säga! Absolut sevärd och den speglar dagens samhälle perfekt. Inte på ett "Men åh! Så löjligt!" sätt utan det hela är så verkligt. Se den! ;) Ska nog väcka Jonathan nu så att vi kan mysa lite...han ligger och sover på soffan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0