Myspace vs Facebook!

Jag älskar Myspace! Tycker tusen gånger bätre om Myspace än Facebook. På myspace skriver man till folk och upptäcker ny musik, kolla på andras bilder kan man också göra. Det hela är så lätt och simpelt. facebook då...gäsp! Det finns alldeles för mycket saker där!!! Tester hit & dit, nya funktioner hela tiden. Skitjobbigt att få en massa skit skickat till en hela tiden! Nä...jag är inget facebook-freak, men däremot ett stålt myspace-freak!!
Pga av en massa hackers (aaaarrrggghhh, ge er!!!) så har jag fått ändra min profil. Så istället för min svarta look så blev det nya resultatet såhär:
image734
Nice, huh ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte annat an att halla med, myspace kanns faktiskt mer seriost an facebook.

2007-10-27 @ 12:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0