Nasty's Födelsedag!!

Söta Nasty firade sin födelsedag i lördags! Det blev a hell of a party!!!! Skitkul! Och hon hade varit så duktig! Lagat skitgod mat och efterrätt och det hela. Stektris med tigerräkor och pizzabullar. Sen kladdkaka till efterrätt. Förstår inte hur hon orkar, men det är Nasty...hon slutar aldrig imponera ;)
Som alltid så slutade det med att jag och Nasty var DJ's, hehe! Det blev Kaiser Chiefs, Hot Hot Heat, The Subways, Sha La Las, Arctic Monkeys, The Killers mm på hög hög höh volym! Vi dansade och gick helt crazy!!
Vince och Jeppan hade blandat skitäckliga "drinkar" med bl.a havrefras och dressing i...ner skulle den, men fy fan så äckligt!! Örk!! Hände en massa skoj! Det var så kul! Lägger upp en hel del bilder :)
Efter mycket festande drog vi vidare till The Rumble där var jag helt väck. Somnade (deckade) i en stol då en vakt kom fram och sa att jag skulel gå ut och ta lite luft. Ja, jag ska svarade jag. Sen drog han mig i armen, men jag skakade loss honom och blev skitsur!!! Varför ska de jävla vakterna alltid vara så sura!! Aaahhhh! Efter det vid 3-tiden stack jag, Nasty och Tina vidare på jakt efter lite nattmat. Sen bar det hem. Hade svinont i fötterna, aj aj aj!
Skulle ha sovit hos Jonathan eftersom jag skulle jobba dagen efter (wohoo), men han svarade inte...hmmm! Ringde och ringde, men inget svar. Blev lite sur, men sov hos Tina istället som bor 3 min från stationen så. Jonathan hade tydligen haft telefonen på ljudlös och somnat, men söt som han är så var jag inte sur så länge.

Förresten! Ankan heter Brutus och har en egen Facebook! Bara så ni vet ;)
Klicka här http://www.facebook.com/album.php?aid=25389&id=634621557 för fler coola bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0