Pinsamt? :(

Inte alls!!! Jag gillar det som fan! Deras långa hår, Taylor's hesa, sexiga röst, Isaac's tjocka, halvfula röst och nördiga look och Zac's coola look-at-me-style!!! Det kan nästan inte bli bättre!
Första gången jag hörde dem var jag fast direkt! Sen förälsken i Taylor har väl alla haft...;)
Kommer ihåg när jag hörde I Will Come To You första gången...ögonen fylldes med tårar...den är så fin.
Jag köpte allt jag kunde få tag på: tidningar, posters, t-shirts, klistermärken, halsband, skivor...you name it!
Vem snackar jag nu om då?? Jo...HANSON såklart!!! Deras Mmmbop...mitt humor går straight up när jag hör den(senast igår hehe). Får flashbacks från skoltiden då Hanson blev et hett ämne. Det var en tid att minnas!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

gud va kul, min kompis och jga lyssnade pecis på hansson från typ 99. dansade skitfult och sjöng med högt och falskt.

2007-10-05 @ 17:11:04
URL: http://lovisasblogg.tjejsajten.se
Postat av: Evelina

Hej.
Jag har nu bokat biljetter till Kaiser Chiefs som ska spela på Cirkus här i Stockholm. Jag vill bara tacka dig för att du visat mig detta band som gör så underbar musik.
´Jag kommer ha dig i tankarna när jag står där framför scenen ;) hoppas du får det jätte bra när du ser dem i Köpenhamn. Lycka till med Bloggen och allt annat.
Kram/Evelina

2007-10-05 @ 19:02:20
Postat av: Tilisha

Evelina: Så kul att du ska se dem!!! Åh, du är så söt! Är glad att jag har kunnat hjälpa dig :)
Blir helt rörd när jag läser ditt inlägg!
Hoppas du får en underbar upplevelse!!!
Och tack för din söta kommentar!

2007-10-08 @ 19:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0