The Hives - 10 Av 5!

Har lyssnat på The Hives nya skiva hela dagen...t.o.m på jobb! Skruvade upp för volymen och dansade i mitt eget huvud! F**K vad bra den är!!! Blev helt paff! Visst anade jag att den skulle vara skitbra soma allt annat dem gjort, men detta var något helt otroligt! Den är så jäkla cool och som vanligt går dem helt amok!!!
Man märker speciellt på Giddy Up att dem fått hjälp av Timbaland, men inte så mycket annars. Jag har redan fastnat speciellt mycket för en låt som går på repeat hela tiden. Är bara rädd för att lyssna sönder den så jag får nog kontrollera mig lite. Deras Won't Be Long hade lika gärna kunnat vara en låt av The Sounds. Speciellt när man hör melodin i början av låten. Dessutom låter det inte alls som Pelle i verserna. Hans röst är mycket mörkare än vanligt, men sen i refrängen...där släpper han loss helt!!! När jag hör den så kan jag se mig själv längst fram till deras konsert hoppandes och skrikandes. Jag kan se mig själv gå helt amok och sjunga med och slänga med håret medans svettet rinner och man känner sig som världens ofräschaste med lyckligaste person i världen!!!
Den bilden kommer kanske bli sann...The Hives ska nämligen på Europa turné nu i höst!!!!!! Blev så jäkla glad när jag läste det i tidningen imorse! Där satt jag på tåget med The Hives på högsta volym och som alltid bläddrar jag alltid fram till musikdelen först där jag läser att dem ska turnera!! Min dag var gjord!!
Något som också är jäkligt coolt och otippat är att The Hives är förband till ingen mindre än Maroon 5 på deras USA turné!  Jag SKA se The Hives snart! Deras nya cd får 10 stjärnor av 5...så jäkla bra är den!!!!
image771

Kommentarer
Postat av: Cia

Fyy vad coolt, måste se dem jag med :)
Skriv när du vet var och vart man kan få tag på biljetter, ska själv ut och leta nu :)

2007-10-24 @ 20:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0