Think Pink!

Åh, den här vill jag ha! Det är en ROSA plattång ju! Behöver faktiskt en ny då min andra är sönder och river av allt mitt hår! Man får dessutom nallen på köpet!! I want sooo bad!
Think Straight Think Pink Ceramic Straightening Iron
  • Inbyggd mikroprocessor för att kontrollera temperaturen.
  • Blir snabbt varm, upp til 210°C.
  • Negativa joner ser till att låsa in hårets naturliga fuktighet.
  • Greppvänlig, ergonomisk design.
  • Roterbart sladdfäste.
  • Rosa nallebjörn medföljer.
  • 1 års garanti.

Kommentarer
Postat av: Bina

Men är den bra ? : ) jag funderar på att köpa den och jag vill inte att den ska vara lika dålig som min förra.

2007-11-04 @ 17:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0