Wooops!!

Har lagt lite skivor i min "korg" på CDON. Smart att spara sin lista där så att man inte glömmer bort vilka skivor man tänkt köpa. Ja...hur kan man det tänker ni kanske, men när man vill ha så många skivor som jag vill ha så är det lätt att glömma en eller två. Så...min ligger sparad och just nu är jag uppe i 2009 kr på skivor!!!
Men...där är också 21 skivor...bara så ni vet! Ganska billigt ändå.
I min korg ligger:

The Sounds
The Perishers x2
The Hives x3
Caesars Palace x3
Travis x2
Kula Shaker x2
The Subways
Little Barrie
The Strokes
Spindoctors
OkGo x2
Fools Garden
Maroon 5

Så...om ni inte vet vad ni ska köpa till mig i födelsedagspresent...TADAA!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

skivor skivor skivor... typ det roligaste man kan köpa. jag har ungefär lika många (eller fler) på min önskelista. men varför är det ofta så dyrt? uhu.

2007-10-04 @ 17:08:18
URL: http://lovisasblogg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0