Aus...Here I Come!

Det är en otroligt skön känsla!! Jag och Nathalie har länge bestämt oss för att vi vill resa, men en resa har aldrig passat in i våra liv...förrän nu!
Kommer ihåg den dagen som om det vore igår. Den dagen då jag vandrade i Malmö med AJ och jag helt plötsligt får ett sms av Nathalie där hon skriver:
-"Tille, jag har tänkt på en sak. Jag vill resa till Aus. Vill du följa med?"
Ja, något i den stilen i alla fall :) Jag blev sååå glad! Klart att jag vill följa med! Vi skulle först ha rest i somras, sen i oktober, men det blev inte så....
MEN NU HAR VI KÖPT BILJETTERNA!!!!!! Har inte helt förstått det än...jag ska faktiskt ut och resa...i 6 månader!!!!
Vi reser den 4/1-08 och kommer hem den 8/6-08.
Resan ser ut såhär:
Sri-Lanka, Malaysia, Nya Zeeland, Australien (där vi ska vara mest & jobba), Los Angeles och hem :)
SWEET!
Var riktigt nervös när jag skulle berätta det för Pia (min chef) igår. Har ju nästan precis fått jobbet där osv, men det var inga problem! Hon var så glad och ville själv följa med :) När jag sa att jag ville prata med henne så hade hon blivit nervös eftersom hon trodde att jag skulle säga upp mig, hihi. Så...nu får jag tjänsledigt vilket är jäkligt skönt eftersom jag har ett jobb när jag kommer hem igen!
Haha...det enda Pia frågade var:
-"Men Jonathan då...vad händer med honom? Äh, om han verkligen älskar dig så står han där på Kastrup och vinkar när du kommer hem!"
Hon är så cool! Världens bästa chef!

AUSTRALIEN...HERE I COME!

Tänk att jag kommer få se sådana söta saker!

Kommentarer
Postat av: Nattis

åhh minns det också som det var igår. När jag skickade det meddelandet var jag så lessen och trött på allt här hemma men så när du svarade att du ville med så blev jag så lycklig. du och jag mot världen! ses ikväll ska bli så kul! puss

2007-09-28 @ 09:52:12
URL: http://www.lachica.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0