Detta Är STORT!

Var ju på Glitter-fest i lördags (vilket var skitkul, skriver om det senare) och bestämmer mig för att kolla min mobil. Jag ser att jag har 9 missade samtal och ett sms där det står: -"Vill du inte vara söt att ringa till mig. Det är väldigt viktigt!" Det var Jonathan som försökt få tag på mig. Jag blir helt nervös och tänker det värsta! Han svarar inte..."F**K" tänker jag! Sen ringer han upp mig igen.
Dem hade fått veta att dem, Factory45, skulle spela på LILLE VEGA!!!! Tror inte att ni förstår hur stort det är! Att dem spelade på Lille Vega igår öppnar en massa dörrar för dem. Det är så coolt och jag är så stolt över min pojkvän!
Hade nästan glömt hur grymma dem är live, helt otroligt! Alla ger verkligen allt och man vill bara ha mer och mer! Inte en enda gång tänker man "Kan det inte vara slut snart" Den tanken får jag faktiskt ganska ofta på konserter. Vissa kan helt enkelt inte spela live, men det har Factory45 inga problem med!
Filmade en hel del som jag lägger upp senare. Kolla in trummisen...det är min pojkvän ♥
image550

Kommentarer
Postat av: Lovisa

fan va coolt! klart att du är stolt,d et hade jag också varit.

2007-09-10 @ 17:22:02
URL: http://lovisasblogg.tjejsajten.se
Postat av: Tilisha

Lovisa: :) ja, jag är verkligen stolt!

2007-09-11 @ 07:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0