Glitter-Party!

Ok, nu ska ni få höra hur det hela gick till ;)
Jag jobbade från 9.30-17 sen följde jag Gritt's skattkarta hem till henne och jag hittade direkt. wohoo!
Väl hemma hos henne så står hon och Sofie och gör lasagne, mmm! Vi hann snacka en hel del eftersom de andra två inte kom förrän lite efter 19. När alla väl var på plats så satte vi oss till bords. Jag och Gritt kunde redan märka av vinet...not good!!! Vi käkade och käkade sen satte vi oss ner på golvet med en massa drick för att spela våghalsspelet. Det spelet är sick sick sick! Man ska ringa och skicka en massa märkliga sms!
Jag skulle t.ex skriva ett sms till två killar (fick inte bestämma vem själv) och skriva:
Hejsan! Tack för senast! Sicken åktur, YEAAHHH! När ses vi igen?
Om personerna ringde tillbaka så fick man inte svara. Gritt skulle bl.a låta som en upphetsad gorilla och hålla tal varje gång hon fyllde på sitt glas. Sandra skulle ringa till en väninna och säga att hon aldrig mer ville bli firad på sin födelsedag, haha! Sofie då...hon skulle dricka något som en valfri blandat från kylskåpet...aaahhhh!
Det bästa av allt?
Gritt skulle gå ner till 7-11 och säga att hon skulle vara med i en hemlig serie och om de inte kunde bjuda henne på en drink!!! Gåturen dit tog lång tid pga en massa skrattanfall! Väl inne i butiken så vågade inte Gritt. Vi stod där länge länge och alla kunder kollade konstigt på oss! Kolla bilderna nedan på Gritt's väg till 7-11...it's all good!
Vi blev ganska full och redan vid 2-tiden var vi alla ganska väck!

Nu kommer det roliga...7-11!!

We had A BLAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0