Home Sweet Home

Har inte varit hemma på en evighet känns det som, men det är ju faktiskt bara tisdag och onsdag som jag sovit hos Jonathan ♥ Bevis på hur homesick jag är, hehe!
Har haft trevliga dagar med Jonathan och även med mina vänner på jobb. Var på trerätters middag hemma hos Jonathans föräldrar i tisdag. Det var riktigt trevligt och maten var fantastisk god! Igår gjorde jag och Jonathan mat. Vi var så hungriga så det skulle gå snabbt. En kycklingsallad med vitlöksbröd till blev det. Älskar vitlök och som tur är gör Jonathan också det...hade varit ganska illa annars ;)
Har jobbat ganska mycket nu, men är ledig lör-mån!! Ska bli såååå skönt! Jonathan kommer hem till mig...myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0