Jag Har Kört En S2000!

Var på Nova med AJ och på väg hem frågar han mig helt plötsligt om jag vill prova köra hans Honda S2000.
Eeeehhh....!!! Ja, det ville jag ju såklart, men vågar jag!? Han körde i alla fall in till sidan och innan jag visste ordet av det så sitter jag i förarsätet!!! Aaaahhh! Hur ska detta gå!!!
Det gick helt fint och den kör som en dröm! Nu vill jag själv ha en, men är tyvärr inte miljonär! Nu kommer jag vilja köra den hela tiden ju, haha! Ska träffa honom på fredag igen...kanske kan få köra lite då (hoppas hoppas)!
Arctic Monkeys spelades förstås under åkturen ;)


Kommentarer
Postat av: Pelle

Den Hondon ser ju ganska sportig ut.. Kör lugnt så du inte repar lacken ;)

2007-09-03 @ 22:51:57
URL: http://perah.blogspot.com
Postat av: Tilisha

Pelle: Den är nice ;)
Lovar att jag ska köra försiktigt! :)

2007-09-03 @ 22:56:52
Postat av: AJ

Dårlig bild...det är ju en leksaksbil ;-) Ska fixa en bra bild til dig...

2007-09-04 @ 12:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0