Mando Diao - Sheepdog

Jag kan bara inte få nog av Mando Diao!!! Vet inte vad som händer, men älskar bara allt med dem! Deras röster, deras stil, deras attityd, deras sound! Har sett Mando Diao 3 ggr, men ska definitivt se dem igen och igen och igen och igen och...!! Dem är så jäkla bra! Ryser i hela kroppen när jag ser dem live...dem står där och verkar inte förstå hur jäkla fantastiska dem är!
En låt som jag alltid går och nynnar på är deras Sheepdog som seriöst ger en gåshud!

Don?t know why I can?t locate this feeling, that I would rather be with you
It makes no sense, your crying out loud, that I may love you
This stress is wasting my emotions that I would rather be with you
Don?t let them closer to this secret... that I may love you

Mando Diao går på repeat på min iPod...det finns inga som Mand Diao!
Förutom the one and only Oasis så är Mando Diao dem som får mig att känna den här speciella känslan som inte går att beskriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0