Musik Är Jag!

Muik är mitt liv! En stor del av mitt liv i alla fall. Jag älskar att upptäcka ny musik, jag älskar att gå in på T.P och köpa 10 skivor på en gång, jag älskar att kolla på min skivsamling, jag älskar att läsa Gaffa's musiknyheter varje dag, jag älskar att gå på konserter, jag älskar att dela med mig av mina konsertupplevelser på youtube...jag älskar musik helt enkelt, men mest av allt älskar jag Oasis! Det finns inga som Oasis och det kommer aldrig finnas någon som Oasis heller! Varje gång jag hör Oasis när jag är ute någonstans så hugger det till inom mig! Det är en underbar känsla...en obeskrivlig känsla! Nästan löjligt att ma kan känna så stark för ett band, men det gör jag och man kan ju inte styra sina känslor!

Förutom Oasis så lyssnar jag mycket och ofta, faktiskt alltid, på Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, The Killers, Mando Diao, Black Rebel Motorcycle Club m.fl.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du har ju verkligen grym musiksmak! samma som jag...

2007-09-08 @ 20:23:30
URL: http://lovisasblogg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0