Nachos Med Kycklingar!

Har jobbat idag...9.30-17. Var en massa kunder hela dagen så tiden gick faktiskt ganska snabbt. Har sovit hos Jonathan sedan  torsdags. Var på middag hos hans föräldrar i torsdags och det var lika trevligt som alltid! I fredags skulle Jonathan jobba, jag var ledig, hehe. Så...10.40 var jag utanför dörren och vndrade runt på Ströget för mig själv till 14.30 då Jonathan mötte mig. Vi gick och satte oss på ett café och delade på en nachos tallrik med kyckling. Ven ni vad Jonathan sa? Såklart vet ni inte det, men han sa såhär:
-"Ska vi äta nachos med kycklingar?"
MED KYCKLINGAR!?!? Så kan man ju inte säga...det lät så ont :'(
Fick upp en bild med en tallrik, en massa nachos och små pipande kycklingar i mitten...åh! Hemskt!
Efter det gick vi runt lite på Ströget. Vi var på jakt efter en halsduk till Jonathan. Mitt förslag var att vi skulle gå in på Flying A, vilket var en väldigt bra idé om jag får säga det själv! Där hittde vi nämligen en funky (säljarens ordval) halsduk som var röd och fin! Så...den köpte jag till Jonathan utan att veta vilket märke det var. Jonathan sa: -"Tänk att jag har en Burberry halsduk!" Jaja tänkte jag. Sen kollade jag närmre på halsduken när vi kom hem och det var en Burberry!! SKitfin!
Efter halsduksköpet gick vi på bio och såg Knocked Up. Den var mycket bättre och roligare än vad jag hade förväntat mig! faktiskt väldigt bra!
Imorse följde Jonathan mig till jobb. Vi käkade en snabb frukost på kontoret innan jag skulle öppna butiken. Det var så svårt att säga hej då till honom, men vi ses imorn igen ♥
Hade ingen som kunde hämta mig efter jobb idag, så jag fick ta bussen hem. Väntade i 50 min på bussen. Hann lyssna igenom alla album från Mando Diao så jag klagar inte :)
Dötid? Lyssna på musik!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0