Nicole Richie Med Sin Mage

Tycker att bilden är så fin. Det är så fint med gravida kvinnor. Tänk att det ligger en liten bebis därinne...mys!
Kommer ihåg när man var yngre och planerade sitt liv för fullt Då tyckte man ju att 23 var gammalt och då hade man hus, bil, man, hund, barn och en karriär. Riktigt så är det inte...Jag skulle minsann ha barn när jag var 25!! Det är...2 år till. Ska jag ha barn om 2 år!?!? Absolut inte! Det var nog vanligare förr att kvinnor fick barn i 20-årsåldern, men idag har karriärkvinnan tagit över! Jag väntar nog tills jag är...30 ;) Man vet ju aldrig vad som händer...Det är lätt att säga att då & då ska jag ha barn, men tänk så har du inte hittat den rätta än...Relax, take it easy!
   image621

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0