P-böter!!!

What the F**K!!!! Alla som inte har p-kort till parkeringen i Malmö ställer bilen på en parkering lite längre bort som tillhört en affär, men som nu blivit nerlagd. Det har vi gjort länge nu. Idag då...när jag kom dit så såg jag att det fanns PS (park smart) klistermärken uppsatta. Jag anade att man inte fick stå där längre, men tog en chans! Ville ju inte betala 70 kr för att så på den vanliga parkeringen...smart Tilisha...smart!
När jag skulle gå till bilen då jag skulle hem så har jag på känn att jag har fått böter...jag närmar mig bilen och ser en lapp i rutan...FAN!!!! AAAaaarrrggghh!!! 300 kr!! Inte så mycket, men ändå! Det är så retsamt!!!
Hur blir man egentligen en p-vakt?!?!? Vet att dem bara gör sitt jobb, men FY FAN SICKET JOBB!!!

Kommentarer
Postat av: KristineBooker

Following my own monitoring, billions of persons on our planet get the <a href="http://goodfinance-blog.com">loans</a> at different creditors. Thus, there is a good possibility to receive a short term loan in all countries.

2012-05-24 @ 03:56:34
URL: http://goodfinance-blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0