Tårta På Glitter!

Igår på jobb så frågade Pia mig helt plötsligt vilken tårta jag ville ha.
-"Tårta?? Mums!!" tänkte jag ;)
Jag äter allt sa jag! Hon hade nämligen fått 15 p (det högsta) på en Exacta rapport = anonyma kontrollanter som kommer in i butiken och kollar hur vi är mot kunderna. Så...vi fick lov att köpa en tårta av regionchefen!
Pia gick ner till Kagehuset och kom upp igen med en liten fin chokladtårta! Hon sa till mig att gå in på kontoret och dricka en kopp kaffe och äta tårta. Javisst sa jag! In gick jag, men jag gick bara på toaletten. Kom ut igen då Pia sa:
-"Men...skulle du inte äta tårta?" Jo...,men du ska ju skära först var mitt svar! Hon skrattade och sa att det bara var för att jag skulle se hur stor bit hon tog, hehe!

Fin va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0