That Is So Fetch!

Haha...don't mind the headline! Det är bara ett uttryck som sägs flitigt i Meangirls och kom bara helt plötsligta tt tänka på det...därav rubriken ;) Fetch...well well!
Ska snart iväg till Köpenhamn. AJ kommer och hämtar mig i sin fina Honda S2000. Känns lite lyxigt att bli hämtad i fin bil på morgonen.
Ska jobba från 9.30-16 idag vilket är jääääkligt skönt! Längesedan jag fick sluta så tidigt. Skulle egentligen ha jobbat från 12-18, men Pia skulle på något möte så...fine by me!!!
Efter jobb lite senare så sja jag och Jonathan äta middag hos hans föräldrar. Det ser jag verkligen fram emot! Får mig alltid ett gott skratt när jag möter dem :) Imorn ska jag och Jonathan bara umgås lite...att spendera lite don't-know-what-to-do-tid med sin pojkvän är aldrig fel! Så det blir mys!
Time to get ready! Ha en underbar dag folks!!!
From Me To You:

Se den! Den är verkligen fantastisk! Lyssna på HELA låten innan ni säger något. Den är sorglig...den får mig att tänka om...♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej gums!
Den är verkligen fin den låten...
Vill du leka i helgen? jag är ledig! puss

2007-09-20 @ 22:13:10
URL: http://www.lachica.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0