The View - Same Jeans

Har gjort en ny upptäckt och det hela startade på Glitter. Glitter får vi speciella skivor till butiken från huvudkontoret i Sverige. Det som är riktigt irriterande är att du får inget fodral med där artisterna och låtarna visas. Den enda möjligheten att få veta vem som sjunger är genom att kolla på cd-spelaren, men vad gör man om man har en kund och inte hinner kolla? Trycker tillbaka en låt tänker ni, men nope...så lätt är det inte. Du kan trycka fram en låt, men inte bak...skit skit skit!! Jag sprang in till kontoret när jag hörde denna låt som jag alltid blir lika glad av.
Nu jävlar skulle jag ta reda på vem det var som sjöng!!!
Det låter lite som The Fratellis och Josh Rouse. Det var dem jag fick i tankarna varje gång jag hörde denna låt.
Typiskt nog har vår spelare gått sönder och man kan inte se texten så tydligt. Jag och Sandra kom fram till att att låten hette Same Jeans i alla fall, men artisten kunde vi inte tyda.
Fick såklart hjälp av min musik-kunniga pojkvän och fick fram att gruppen heter The View.
Se videon nedan...den är grym...den gör en glad...den får mig på strålande humör!!!!
Trodde att han som sjöng var runt 30, men så fel jag hade...riktigt unga är dem...sweet!
 

Kommentarer
Postat av: julia

lyssnade på den låten senast idag, störtskön =)

2007-09-13 @ 18:48:29
URL: http://www.nettansfavvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0