1 Vecka Kvar...

Har bestamt mig for att aka hem tidigare an planerat.
Trakigt, verkligen.
Missar Nya Zeeland och Los Angeles, men dit kan jag alltid aka en annan gang.

Nu ska jag i alla fall hem till mina vanner och min familj.
Hem till mina fina van, Ashleigh.
Hem och paborja mitt livs resa med Jonathan och vart liv i Danmark!
Jag kan vara med och fixa lagenheten, som Jonathan forresten fatt lan till...sa nu flyttar vi!!!!
Jag kan vara med pa Factory45's turne.
Jag kan vara med till min kusins forlossning. Det hade jag varit i alla fall, men nu kan jag vara med langre...hela processen fore :)
Jag ar hemma nar lillasyster Tilina fyller ar och jag kommer hem dagen efter att Gritt har fyllt 20!

Imorse va en jattebra morgon! Alla pa hostelet ar sa otroligt sota mot mig!!! Nastan sa att jag far tarar i ogonen :')
Far gratis internet-tid hela tiden dessutom...sweet!
Kommer verkligen sakna dem, men nu far jag 4 extra dagar har...sa...det ar ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0