12h Party In Melbourne!

Det blev inte sa mycket bloggande igar.
Var ute med Steve och Graham i 12 timmar!! Haha! Hade skitkul!

Forst satte vi os pe en olbar dar vi drack ol (saklart) och spelade Shithead! Alla spelar alltid med olika regler, men dessa reglar var verkligen nagot utover det vanliga!!! Kul var det i alla fall.
Efter nagra timmar dar stack vi vidare in till St. Kilda dar vi drack nagra fler ol pa Prince Of Wales, spelade biljard (jag kollade pa..I suck!!), kakade pizza osv.
Sen da...sen stack vi vidare till Espy som ar ett riktigt bra utestalle! En massa liveband! Perfekt for mig!
Vissa bra och vissa mindre bra...

Bestamde oss for att aka hem nar klockan var 1-2 nagonting.
Stack till 7-11 for att kopa nattmat, tillbaka till hostelet, bestamde oss for att kolla pa film, men fanns bara skitfilmer sa det blev The Wedding Singer som vi somnade till, hehe ;)
Kom i sang vid 3-4 och hade da varit igang hela dagen!!! Sov i ca 4h och nu sitter jag har efter att ha snackat med Jonathan.
Ar lite trott, men inte sa farligt faktiskt...kommer sakert senare eller imorn.

image1350
Jag, Graham och Steve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0