2 Månader Kvar!!!

Kanner mig pa ganska humor idag faktiskt...vet ni varfor????

IDAG AR DET EXAKT 2 MANADER TILLS JAG AR HEMMA IGEN!!!! WEEEEEEEEEEE!!!!

Saklart njuter jag av tiden har, men jag vill ju inte stanna har. Jag vill hem till min familj, hem till Jonathan och var nya lagenhet!! Jag langtar sa otroligt mycket till att fa borja mitt liv pa riktigt med honom!
Laga mat tillsammans, ata frukost tillsammans, se varandra VARJE DAG!!
Det blir sa underbart och helt perfekt!!

Sa har ser lagenheten ut. Jag hoppas verkligen att vi far den! Liten och mysig!
Ni ser 3.e bilden...det ar trappan upp till sangen som ni ser pa 4.e bilden...coolt va :)

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0