4 Dagar Kvar...

Kanns helt sick!! Om 4 dagar flyger jag hem!!! kanns konstigt, men langtar samtidigt som faan!
Ska bli sa otroligt skont och kul att komma hem igen!!
Hem och slappna av och bara umgas med mina nara & kara :)
Har haft en riktig slappedag idag, surfat, kollat pa tv, sovit, snackat i telefon, lagat mat, last en massa skvallertidningar osv.
Imorn ska jag till stan och handla det sista. Har lite onskemal hemifran, hehe.

Snart ar det : Bye Bye Melbourne!

image1356
Maja Ivarsson, The Sounds (ja...bara for att hon ar sa COOL!)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

hejsan har du haft en bra dag?
vad har du gjort i melbourne?

2008-04-17 @ 11:14:41
URL: http://dancinginstars.blog.se
Postat av: Tilisha

Gabriella - Hej hej!
Jag har haft en riktig bra slappedag :) tack! Sjalv? ganska tidigt hemma nu val?
Har i Melbourne har jag rest runt lite, jobbat osv. Varit i Asien ocksa...trevligt och billigt dar ;)

2008-04-17 @ 11:19:35
Postat av: Gabriella

hejsan!
njae faktiskt inte, det var runt åttatiden skulle jag tro, okay vad har du jobbat med?
jag funderar på att dra utomlands och jobba efter studenten nästa år, har du några tips/råd?

2008-04-17 @ 17:50:16
URL: http://dancinginstars.blogg.se
Postat av: Tilisha

Gabriella - Hehe, ok...ganska stor tidsskillnad :)
Ah, sa kul! Tycker jag absolut att du ska gora!
Hmm...nagra tips och rad...hmmm.
Spara en MASSA pengar! Packa sa lite som mojligt! Asien ar riktigt trevligt och billigt. Kostar ingenting att bo, ata, shoppa mm, men nar du sen (som jag) kommer till Australien sa far du en chock! Allt ar sa dyrt helt plotsligt sa ha bra med pengar med dig.
Jag jobbade pa en pizzeria som servitris. Helt ok :)
Vart vil du resa?

2008-04-18 @ 00:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0