Across The Universe!



Ni har sakert alla hort The Beatles, men har ni forstatt texterna???
Sag nyss Across The Universe som ar en musikal baserad pa The Beatles latar och det ar precis som om dem gor en film av latarna for att beskriva meningen med dem, for att formedla vad texterna betyder och hur starka dem ar! Vet inte vad jag ska saga mer an att det ar en MAGISK film! Helt fantastiskt underbar och riktigt riktigt fin!
Jag ar helt tagen! Abosult en av de basta filmerna jag nagonsin sett! Den ar sa bra gjord, den ar skitcool och det blir inte alls for mycket som det blir med de flesta musikaler.
Jag ar helt amazed over hur javla bra denna film ar gjord! Man inser verkligen storheten i The Beatles!
Dem har gjort om latarna helt fantastiskt bra. Det faller inte platt som man kunnat tro utan tvartom.
Jag hoppas och tror att detta kommer bli en klassiker!
Den basta scenen ar dar dem sjunger Strawberry Fields Forever. Den ar sa stark, det ar sa mycket kanslor i den scenen och man kan verkligen kanna det sjalv! Se den nedan och kann hur det hugger till i magen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0