Bara En Vanlig Dag...

Har kakat frukost...lyxade till det lite. Idag hade jag Nutella pa mina russinmackor, hehe ;)
Drack mitt te som vanligt, snackade med Jonathan...som vanligt :) och nu sitter jag har!
Har precis andrat bloggen lite, nya farger osv...hope you like it!
Ska snart ta mig en varm och skon dusch...eller...ja...jag vet aldrig om jag kommer frysa eller brannas ihjal i dessa duschar!! Skitjobbigt! Well well...jag blir ren i alal fall!

Efter det ska jag till stan och handla det sista. Ar lite nervos for om jag kommer fa overvikt...AAAHHH!
Det blir ett senare problem!!

The Sounds - Painted By Numbers


Could I act like you, and put a smile on my face
Not even for a second, would I lie to myself
Too many things are missing, and there's a tear in my eye
It's not a question or an answer, but it will change your mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0