Dagens Outfit!

Antligen kan man ga i shorts och linne igen!!!!! Hurray!!! Sun is shining!!!
Sa har sag jag ut da jag gick pa Toorak for att lamna filmer och hyra filmer :) Blev tre nya filmer sa jag har en massa att kolla pa...sweet!

Jonathan...jag maste erkanna en sak...JAG KOPTE SOLGLASOGONEN!!!!
Forlat forlat forlat! Vet att jag har shoppingforbud och det ska fortfarande galla hela manaden ut, men ville bara ha de sa garna! Kanns dumt att kopa de senare for 540 kr nar jag kan fa de for 120 nu...can't you see? ;)

Jag tankte sa har...skriv ett kontrakt till mig pa bloggen sa loggar jag in och skriver under...du bestammer vad.
Smart va! :) :)

Outfiten nu da:

image1188

  

Skor - Witters
Shorts - Levi's
Linne - BikBok
Scarf - Dangerfield
Vaska - Dangerfield
Glasogon - butik i Aus
Orhange - Sportsgirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0