Det Bästa Från Mig!

Har en hel del videor pa Youtube som jag har filmat nar jag varit pa konserter.
Tankte dela med mig av mina basta filmer...finns en hel del faktiskt.
Gor sa har istallet. Ni far den basta videon (de jag har lagt upp) fran varje artist jag sett!

Maroon 5 - This Love, Kaiser Chiefs - Everything Is Average Nowadays, The Perishers - My Heart, Klaxons - Golden Skans, The Bravery - Honest Mistake, Adam Green - Emily, Sugarplum Fairy - Marigold, Cold War Kids - Hang Me Up To Dry, The Rakes - Retreat, The Fratellis - Henrietta, Jamie T - If You Got The Money, Fall Out Boy - This Ain't A Scene, Mando Diao - TV And Me, The Kooks - Seaside, Keane - Everybody's Changing, The Killers - All These Things That I've Done, Arctic Monkeys - Dancing Shoes

                               

There you go! Det tog lang tid...nu ar jag helt slut!
Dax for mig att hoppa in i duschen!
Hope you like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0