Får Fram Dina Känslor

Jag känner inte till något annat band som kan beskriva det man känner så precist som The Perishers kan med deras enkla, tydliga och förmedlande texter!
Det finns en låt till allt man känner! The Perishers kan man alltid lyssna på. Det finns inget fel tillfälle utan de passar alltid in!
Tre album har dem släppt och alla är lika fantastska! 
Det känns som att Ola Klüft snackar till en....han snackar till dig. Precis så känns det eftersom hans texter ar så fina och enkla och han sjunger precis det han känner. 
Inga extra ord hit och dit för att fylla ut det hela utan bara väldigt enkelt

Här är deras bästa låtar som får fram alla dina känslor enligt mig:


Sway, My Heart, Trouble Sleeping, Best Friends, Midnight Skies, Come Out Of The Shade

    

   

   

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej på dig :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg..
Ha det bra!

2008-04-09 @ 01:08:07
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0