Feelin'-Gooood Playlist!

Kanner mig pa ganska bra humor idag...forutom mensvarken da, suck suck :(
Sob kanske...3h i natt. Gick i sang klockan 20 och somnade vid 4- halv 5 pa morgonen sen vaknade jag kl 7 och ringde till Jonathan.

Vet inte helt vad som hander idag...magen har fortfarande ont. Det ar sa soligt sa jag hoppas att jag kan komma ut lite. Skulle ha gatt pa bio och sett Lars And The Real Girl med hunken Ryan Gossling fran The Notebook....mmmmm, love him!!!

Det blir en feelin' goooood playlist idag...here you go:

The View - Hats Off To The Buskers
Kula Shaker - Hey Dude
Kasabian - L.S.F
Kings Of Leon - The Bucket
The Raveonettes - Beat City
Radiohead - Reckoner
Bob Dylan - Tangled Up In Blue
The Velvet Underground - Heroin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0