Fienden!

Im so sick sick sick and tired!!!!!!!!!!!!!!

K
anner ni ocksa sa ibland?
Man ar sa trott pa att jobba, man ar sa trott pa sin vardag, trott pa mannsikorna omkring sig, trott pa att helgen ar den enda ljuspunkten i sitt liv, man vill bara vara for sig sjalv och kolla pa tv eller whatever. Bara vara.
Man vill vack fran allt...man vill fly!

The Enemy - Away From Here


Den har laten beskriver allt perfekt, men inte sa att man blir depprimerad och tycker att allt ar skit utan man blir peppad, 'nu javlar ska det handa nagot!!!'
Jag vill dansa, jag vill hoppa, jag vill skrika, jag vill dromma mig bort, jag vill att hela varlden ska hora mig!!!!

A way a way oh, oh oh, away from here
A way a way oh, oh oh, away from here
A way a way oh, oh oh, away from here
A way a way oh, oh oh, away from here

A way a way oh, oh oh, away from here
A way a way oh, oh oh, away from here
A way a way oh, oh oh, away from here
A way a way a way, away from..... here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0