Fika :)

Har varit ute hela dagen med Steve och Graham som ocksa bor har.
Tog en tram till St.Kilda dar vi drack kaffe och ol :)
Riktigt trevligt! Alskar att skapa nya kontakter och dem ar skitsota och nice!!
Snackade saklart en massa musik! Steve har sett bade The Verve och Kasabian!!! WHAT!!!!!!!!!!
Nastan dem enda jag inte har sett som jag riktigt riktigt garna vill se!!!

Det var dock lite kyligt ute, men vi skulle anda sitta ute och dricka var ol, haha!
Nu har jag kommit in i varmen igen i alla fall. Ska nog ta mig en kopp kaffe snart :)

Green Day - 409 In Your Coffee Maker

Kommentarer
Postat av: Sukki

Besök gärna min blogg om du är intresserad av lite skönhetstips. Där kan du läsa lite om nagelvård och hudvård, hur du sköter naglarna, behåller lacket längre m.m. :) Första gången jag tipsar på bloggen faktiskt eftersom jag innan dess enbart tipsade personligt. Ett lovat inlägg med hårtips är nu uppe! =D kommentera gärna, åsikter, tips om vad du skulle vilja läsa mer av, hur jag bättrar min blogg eller va som helst. :)
Ha det underbart! kram

2008-04-15 @ 10:21:47
URL: http://moonprincess.blogg.se/sukki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0