Frukostkrig!!

Ok...jag och Jonathan skulle äta frukost och jag var sååå sugen på mig chokladmuffin som han köpt till mig igår så...den käkade jag lite av medans Jonathan käkade två mackor, en med ost och en med bredbar ost.
Jag ska (tydligen) alltid mixtra med hans mat och det var inte annorlunda denna morgon då jag ville att han skulle lägga ihop sina mackor.
Det ville han inte, men jag fixade det i alla fall vilket han inte blev så glad över så...
han la sin ost på min muffin...mmmmm! :(
Sur blev jag och skulle ge igen så jag kladdde ner hans mackor md muffinen...payback!!!

Till sist var det bara en smet av hans mackor och min muffin...inte så nice, MEN...det fanns en som tyckte att det var KALAS:

image1431
Helt orört och...hmm...fint...kanske??

Sen då...TADAAAAA!!!

image1432
KALAS!! Nu ska här käkas och hamstras!!



image1436
Och så stor blev han med mat i kinderna, haha!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så söt! Vad heter han/hon?? :)

2008-04-29 @ 10:16:03
Postat av: Tilisha

Malin - :) Tack! Han heter Mario...från Super Mario ;)

2008-04-29 @ 10:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0