Good To Be Home - Playlist!

Det är SÅ SKÖNT ATT VARA HEMMA!! Trodde att jag skulle sakna Australien, men det gör jag inte!
'Borta Bra, Men hemma Bäst!', det stämmer faktiskt!

Så...bara för att jag är hemma och är såååg lad så blir det en Good To be Home - Playlist idag!
Here you go:
(förresten...faan va skönt det är att använda internet...GRATIS! Lyx nu ju, haha!!)

The Beach Boys - Wouldn't It be Nice
Michael Jackson - You Rock My World
The Beatles - Twist And Shout
Mando Diao - Paralyzed
Oasis - Go let It Out
The Verve - Lucky Man
Death cab For Cutie - The New Year
Razorlight - Somewhere Else

Jäkligt skön playlist om jag får säga det själv!! ;)


Razorlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0