Här Bor Jag!

Skriver om saker jag gor osv, men ni far nog ingen bild av hur jag bor osv sa darfor tankte jag visa er det nu :)
Bor pa varldens basta hostel! Man kanner sig hemma!
Finns filmer man kan se, gratis kaffemaskin, gratis pasta, ris och frukost och personalen ar underbara!!
Dessutom har vi huskatten, Buvan pa besok alltid...cutie! Men Bill (ett par som ager hostelet, Bill & Mary) tycker inte om katten och kastar ut honom :/

Sa har ser det ut i alla fall:

image1202
Hostel, St. Arnaud

1. min utsikt fran rummet, 2. har gar jag nar jag ska till Toorak & hyra film och nar jag ska till Chapell Street & shoppa, 3. har gar jag nar jag ska till gronsakshandlaren, slaktaren och 7-11, 4. har sover jag...nice huh! Ingen sover uppe sa dar lagger jag mina 'tunga' klader!
   

image1206
Jag pa balkongen!

Sa...nu vet ni hur jag bor :)

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Åh, det där såg verkligen inte helt fel ut. :)

2008-04-10 @ 03:59:13
URL: http://enterthecircus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0