I'm Back!

Har varit lite dåligt med bloggandet i några dagar nu. Beror på att jag (som ni vet) kom hem från Australien i tisdags och har haft såååå mycket att göra!!!
I onsdags var jag i Lund hela dagen med Tilina och igår var jag i Malmö hela dagen med Jonathan.
Vänner som ska träffas, saker som ska köpas osv osv.

Blir förresten helt galen nu!!! Har inte sett modet här hemma på jättelänge och nu när jag är tillbaka så vill jag köpa ALLT! Så...lite shopping har det blivit som ni ska få se sen.
Har även klippt mig....WEEEE!

Igår blev det MYCKET SUSHI! Hade sushi-dejt med Tina, Tilina och Jonathan.
Jag och Jonathan fuskade lite och köpte sushi tidigare på dagen också, hehe...så....MYCKET sushi, ja ;)
Sviiiiiiiingott!!!

Chill Out i Mlamö....världens bästa sushi!!!
De har en sushi som ar som en efterrätt...så jäkla gott! Man får en söt sås til och det smakar så ljuvligt! heter Cloud no 9 :)


Bild från deras hemsida....precis såhär ser det ut....AAAHHH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0