Jag Är Hemma!

Åh! Det är så skönt att vara hemma! Fick väarldens bästa surprisemiddag med familj och vänner!
Jonathan stod med blommor och väntade på mig på flygplatsen och vi bara höll om varandra länge länge!
När Tilina sen skulle hämta oss på stationen sa fick vi vänta i en hel timme!!!! Aaahhh!

JAG VILL HEM!

Väl hemma så fick jag se varför jag fick vänta...Tilina hade ordnat överraskningsmiddag med Hello Kitty  - tema!
Allt var så fint och jag blev så glad! Fick blommor och presenter och allt och det var bara så underbart att veta att man har en sån fantastisk familj!!

Resan då...FY FASEN säger jag bara!
Kändes som att jag rest i 3 dygn...minst, men det var ändå bara tisdag när jag kom hem och jag åkte ju i måndags...weir weird. Så mycket tidsskillnad där jag har varit ju så...
Reste ju först från Melbourne till Nya Zealand, därifrån till Los Angeles, därifrån till London och sen till Danmark.
Nya Zealand till LA tog 11h och därifrån till London 10 h...en jäkligt lååång resa med andra ord!

Haha...så ovant att det finns Ö Ä Å nu sa jags kriver fortfarande med O och A...irriterande ;)

Nu ska jag till Lund med Tilina...ska shoppa HELT NYTT SMINK!!! YEAH!
Och vi ska KLIPPAS! Ni ska få se bilder sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0